| | | |
| | | | |
![[Daralt]](/DXR.axd?r=1_87-3Yokq) | Öğrenim Adı: Lisans |
| 2024-2025 | TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
| 2024-2025 | SEYAHAT ACENTELİĞİ VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ | Türkçe | 3 |
| 2024-2025 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
| 2024-2025 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | PARK VE AÇIK ALAN REKREASYONU | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | REKREASYON ARAŞTIRMALARI VE GÜNCEL GELİŞMELER | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | SEYAHAT ACENTELİĞİ VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | TURİZME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | FARKLI KÜLTÜRLERDE REKREASYON | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | TURİZM VE ÇEVRE | Türkçe | 2 |
| 2023-2024 | TURİZİMDE İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ | Türkçe | 2 |
| 2023-2024 | TURİZM VE KÜLTÜR | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | LİDERLİK VE GRUP DİNAMİĞİ | Türkçe | 3 |
| 2023-2024 | SOSYAL SORUMLULUK VE MESLEK ETİĞİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | PARK VE AÇIK ALAN REKREASYONU | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | SEYAHAT ACENTELİĞİ VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | TURİZME GİRİŞ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | PAZARLAMA İLKELERİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | İLETİŞİM VE DAVRANIŞ BİLİMİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | LİDERLİK VE GRUP DİNAMİĞİ | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | KARİYER PLANLAMA | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | TURİZM VE KÜLTÜR | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | SOSYAL SORUMLULUK VE MESLEK ETİĞİ | Türkçe | 3 |
![[Daralt]](/DXR.axd?r=1_87-3Yokq) | Öğrenim Adı: Önlisans |
| 2024-2025 | FİZİKSEL UYGUNLUK VE PERFORMANS-I | Türkçe | 6 |
| 2024-2025 | LİDERLİK VE DÜNYACA ÜNLÜ LİDERLER | Türkçe | 2 |
| 2024-2025 | HALK SAĞLIĞI | Türkçe | 2 |
| 2023-2024 | FİZİKSEL UYGUNLUK VE PERFORMANS | Türkçe | 6 |