1
|
Do the importance of influencer‐ and customer‐generated content on social media affect willingness to pay more for potential customers?
|
TUNCER İLHAMİ, KARTAL AHMET SELİM
|
Journal of Consumer Behaviour
|
2024
|
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
|
|
2
|
The Importance of Store Image in Retail Food Markets: An Analysis within the Framework of the S-O-R Paradigm
|
KÖSEOĞLU DEMET, TUNCER İLHAMİ
|
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi
|
2023
|
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
|
|
3
|
Bilgi İletişim Teknolojileri (BİT) Kullanımı, Proaktif İhracat Pazarı Geliştirme Yetenekleri ve İhracat Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
|
KÖSEOĞLU DEMET, TUNCER İLHAMİ
|
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Dergisi
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
Index Copernicus
Özgün Makale
|
|
|
4
|
Oyun Bağımlılığı, Oyun Sadakati ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Dijital Oyunlar Üzerine Bir Araştırma
|
SAĞINCI HAYRETTİN, TUNCER İLHAMİ
|
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
EuroPub, SOBIAD
Özgün Makale
|
|
|
5
|
Sosyal Destek, Sosyal Ticaret Güveni ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
|
TUNCER İLHAMİ
|
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
6
|
Service Quality, Perceived Value and Customer Satisfaction on Behavioral Intention in Restaurants: An Integrated Structural Model
|
TUNCER İLHAMİ,ÜNÜSAN ÇAĞATAY,COBANOGLU CİHAN
|
Journal of Quality Assurance in Hospitality Tourism
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
|
|
7
|
Key Determinants of Channel Switching Intention During the Covid-19 Pandemic: Evidence from an Emerging Market
|
TUNCER İLHAMİ
|
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
|
|
8
|
Elektronik Ticaret Alışverişinde Tüketicilerin Algıladığı Riskin Ölçümlenmesi: Çok Boyutlu Bir Yaklaşım
|
TUNCER İLHAMİ
|
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
EBSCO Business Source Ultimate, Asos
Özgün Makale
|
|
|
9
|
The relationship between IT affordance, flow experience, trust, and social commerce intention: An exploration using the S-O-R paradigm
|
TUNCER İLHAMİ
|
Technology in Society
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
|
|
10
|
RFM Metriklerini Kullanarak Kümeleme Yöntemi ile Müşteri Bölümlendirme: Perakende Sektöründe Bir Uygulama
|
TUNCER İLHAMİ, KARABOĞA KAZIM
|
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
11
|
The Effects of Social Support, Trust and Social Presence on Social Commerce Intention: A Meta-Analysis
|
TUNCER İLHAMİ
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
12
|
The Impact of ICT Use in Promotional Activities on Export Performance: An Empirical Investigation
|
ARSLANDERE MURAT,TUNCER İLHAMİ,ADA SERKAN
|
Business And Management Studies An International Journal
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
13
|
The Effects of Using Internet-Based Export Marketing Information Sources on Export Market Growth Capability
|
ARSLANDERE MURAT,ADA SERKAN,TUNCER İLHAMİ
|
Journal of Business Research - Turk
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
14
|
Hizmet Kalitesi, Kurumsal İmaj, Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kısmi En Küçük Kareler ile Yapısal Eşitlik Modeli
|
TUNCER İLHAMİ
|
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
15
|
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Hizmet Kalitesi Boyutları Ve Ölçeklerinin İncelenm
|
TUNCER İLHAMİ
|
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
|
2017
|
Uluslararası
Hakemli
SOBİAD, ESJI, SIS, Copernicus
Özgün Makale
|
|
|
16
|
Kırsal Kalkınmada Elektronik Ticaretin Rolü Üzerine Teorik Bir İnceleme
|
TUNCER İLHAMİ,GÜNDÜZ MEHMET AKİF
|
Kesit Akademi
|
2017
|
Uluslararası
Hakemli
SOBİAD, ESJI, SIS
Özgün Makale
|
|