Giriş
Akademik verilerinizi güncellemek için YÖKSİS'e giriş yapmanız gerekmektedir.
  • Eğitim Bilgileri
  • Yayınlar & Eserler
  • Mesleki Deneyim
  • Faaliyetler
  • Projeler & Ödüller
Son güncelleme:25.04.2024
[Daralt/Genişlet]
 
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ÖZAY SOSLU
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
[Daralt/Genişlet]
Makaleler 8
1
An Investigation of Primary Students\u2019 Attitudes Toward the Science Course
SOSLU ÖZAY
European Journal of Educational Sciences
2022
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale
2
The Effect of the Nature and Teaching of Science Course On Students’ Thoughts About Nature of Science
SOSLU ÖZAY
Mugla Sitki Kocman University Journal of Education
2022
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
3
İlköğretim Öğrencilerinin Bilimin Doğasına Yönelik
Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
SOSLU ÖZAY
International Journal of Active Learning (IJAL)
2021
Ulusal Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Özgün Makale
4
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
SOSLU ÖZAY
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
5
Fen Eğitiminde Bilimin Doğasını Anlama Üzerine Bir Değerlendirme
SOSLU ÖZAY
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
2014
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
6
Türkiye’ De Fizik Eğitimi Araştırmalarında Genel Eğilimler
SOSLU ÖZAY
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2013
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
7
Ortaöğretimde Çağdaş Fizik Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme
SOSLU ÖZAY
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
2012
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Derleme Makale
8
Fizik Öğretiminde Labaratuvar Yönteminin İlköğretim Matematik Bölümü Öğrencilerinin Başarısı Üzerine Etkisisnin Araştırılması
SOSLU ÖZAY,DİLBER REFİK,DÜZGÜN BAHATTİN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2011
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale