1
|
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ MESLEKİ GELİŞİM YOLUNDA BİR ARADA
|
|
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
|
0
|
01.10.2017-29.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
2
|
Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
|
|
|
0 TÜRK LİRASI
|
01.10.2017-29.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
3
|
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
|
Projenin Genel Hedefi: Ortaokul matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine katkı sağlamaktır. Projenin Gerekçesi: Bu projenin ortaya çıkma gerekçesi, İzmir ilinde ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerini geliştirmeye yönelik hizmet içi eğitimler verilmiştir. Hizmet içi eğitimlerde öğretmenlerin aktif olarak yenilikçi yöntemler konusunda deneyim edinmeleri hedeflenmiştir. Söz konusu projenin aynı zamanda Üniversite-Okul İşbirliğinin sağlamlaştırılması ve önümüzdeki yıllarda yeni projelerin üretilmesine zemin sağladığı düşünülmektedir. Projenin Süresi : 3 ay (Başlangıç: Eylül 2017-Bitiş: Aralık 2017)Projenin Uygulandığı Yer/ler : Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Proje Ortakları : İzmir Valiliği, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü , Dokuz Eylül Üniversitesi-Buca Eğitim FakültesiProjenin Hedef Kitlesi :Ortaokul matematik öğretmenleriProjenin Nihai Faydalanıcıları : Proje kapsamında yapılan hizmet içi eğitimlerin doğrudan faydalanıcıları katılımcı matematik öğretmenleridir. Dolaylı olarak hizmet içi eğitim alan matematik öğretmenlerinin öğrencilerinin de fayda sağladığı düşünülmektedir. ProjeninSonuçları : Problem çözme becerisinden matematiksel içeriğe teknoloji entegrasyonuna, matematiksel modellemeden bilim tarihine kadar çeşitli başlıklarda verilecek olan hizmet içi eğitim sonucunda matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin güncellediği ve bu öğretmenlerin gelişim gösterdiği gözlemlenmiştir.Projenin Temel Faaliyetleri : Proje kapsamında on beş oturumda eğitim verilmiştir. Eğitimin konu başlıkları yaratıcı drama, öğretim programları, 3B yazıcı uygulamaları, matematik ve sanat, görsel ispat, matematiksel okur yazarlık, materyal kullanımı, origami ve krigami, geogebra uygulamaları, matematiksel modelleme, sorgulamaya dayalı öğrenme, sosyomatematiksel normlar, problem kurma ve değerlendirilmesi, rubrikler, kesirler. Hedef Grubun/Grupların ve Nihai Yararlanıcıların Tanımlanması ve Seçilme Nedenleri: Hizmet içi eğitimlerin verilmesi planlanan grup, İzmir ilinde görev yapmakta olan 30 ortaokul matematik öğretmenidir. Öğretmenler belirlenen ön ölçütler dikkate alınarak seçilmiştir. Tüm eğitimler merkezi bir yer olan Buca Eğitim Fakültesi’nde gerçekleştirilmiştir.
|
|
0
|
01.09.2017-21.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
4
|
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
|
Projenin özel amacı, ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin teknolojik, epistemolojik ve pedagojik yönlerden gelişimini sağlamaktır.
|
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
|
0
|
01.09.2017-21.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
5
|
Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
|
BU PROJEDE İZMİR İLİNDE GÖREV YAPAN, İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN SEÇİLMİŞ 30 LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENİNE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ÜYELERİ VE ÇEŞİTLİ ÜNİVERSİTELERDE GÖREV YAPAN BAZI ÖĞRETİM ÜYELERİ İLE BİRLİKTE BİR MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMI UYGULANMASI AMAÇLANMIŞTIR.Projenin Genel Hedefi: Lise matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine katkı sağlamaktır. Projenin Süresi:3 ay ( Başlangıç: 1 Eylül 2017-Bitiş: 21 Aralık 2017)Projenin Uygulandığı Yer/ler : Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Proje Ortakları :İzmir Valiliği, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü , Dokuz Eylül Üniversitesi-Buca Eğitim Fakültesi Projenin Hedef Kitlesi : İzmir ilinde görev yapan lise matematik öğretmenleriProjenin Nihai Faydalanıcıları : Proje kapsamında yapılacak hizmet içi eğitimlerin doğrudan faydalanıcıları katılımcı lise matematik öğretmenleridir. Dolaylı olarak hizmet içi eğitim alan matematik öğretmenlerinin öğrencilerinin de fayda sağlayacağı düşünülmektedir. ProjenincSonuçları : Matematiksel modelleme ve problem çözme becerisinden matematiksel içeriğe teknoloji entegrasyonuna, soyutlamadan bilim tarihine kadar çeşitli başlıklarda verilecek olan hizmet içi eğitim sonucunda matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin güncellendiği ve bu öğretmenlerin gelişim gösterdiği gözlemlenmiştir. Projenin Temel Faaliyetleri : Proje kapsamında on beş oturumda hizmet içi eğitim verilmiştir. Hizmet içi eğitimin konu başlıkları şu şekildedir: yaratıcı drama, problem kurma ve çözme, matematik öğretiminde materyal kullanımı, matematiksel modelleme, sosyo-matematiksel normlar, teknoloji kullanımı, 3b yazıcıların kullanımı, matematik eğitiminde ölçme değerlendirme, matematik okuryazarlığı, ispat ve ispatlama, mantık, sonsuzlukHedef Grubun/Grupların ve Nihai Yararlanıcıların Tanımlanması ve Seçilme Nedenleri: Hizmet içi eğitimlerin verilmesi planlanan grup, İzmir ilinde görev yapmakta olan 30 lise matematik öğretmenidir. Öğretmenlerin katılımında gönüllülük esasına dikkat edilmiştir. Öğretmenler belirlenen ön ölçütler dikkate alınarak seçilmiş ve gelişimleri takip edilmiştir. Tüm eğitimler merkezi bir yer olan Buca Eğitim Fakültesi’nde gerçekleştirilmiştir.
|
|
0
|
01.09.2017-21.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
6
|
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
|
Projenin Genel Hedefi: Ortaokul matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine katkı sağlamaktır. Projenin Gerekçesi: Bu projenin ortaya çıkma gerekçesi, İzmir ilinde ortaokullarda görev yapan matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerini geliştirmeye yönelik hizmet içi eğitimler verilmiştir. Hizmet içi eğitimlerde öğretmenlerin aktif olarak yenilikçi yöntemler konusunda deneyim edinmeleri hedeflenmiştir. Söz konusu projenin aynı zamanda Üniversite-Okul İşbirliğinin sağlamlaştırılması ve önümüzdeki yıllarda yeni projelerin üretilmesine zemin sağladığı düşünülmektedir. Projenin Süresi : 3 ay (Başlangıç: Eylül 2017-Bitiş: Aralık 2017)Projenin Uygulandığı Yer/ler : Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Proje Ortakları : İzmir Valiliği, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü , Dokuz Eylül Üniversitesi-Buca Eğitim FakültesiProjenin Hedef Kitlesi :Ortaokul matematik öğretmenleriProjenin Nihai Faydalanıcıları : Proje kapsamında yapılan hizmet içi eğitimlerin doğrudan faydalanıcıları katılımcı matematik öğretmenleridir. Dolaylı olarak hizmet içi eğitim alan matematik öğretmenlerinin öğrencilerinin de fayda sağladığı düşünülmektedir. ProjeninSonuçları : Problem çözme becerisinden matematiksel içeriğe teknoloji entegrasyonuna, matematiksel modellemeden bilim tarihine kadar çeşitli başlıklarda verilecek olan hizmet içi eğitim sonucunda matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin güncellediği ve bu öğretmenlerin gelişim gösterdiği gözlemlenmiştir.Projenin Temel Faaliyetleri : Proje kapsamında on beş oturumda eğitim verilmiştir. Eğitimin konu başlıkları yaratıcı drama, öğretim programları, 3B yazıcı uygulamaları, matematik ve sanat, görsel ispat, matematiksel okur yazarlık, materyal kullanımı, origami ve krigami, geogebra uygulamaları, matematiksel modelleme, sorgulamaya dayalı öğrenme, sosyomatematiksel normlar, problem kurma ve değerlendirilmesi, rubrikler, kesirler. Hedef Grubun/Grupların ve Nihai Yararlanıcıların Tanımlanması ve Seçilme Nedenleri: Hizmet içi eğitimlerin verilmesi planlanan grup, İzmir ilinde görev yapmakta olan 30 ortaokul matematik öğretmenidir. Öğretmenler belirlenen ön ölçütler dikkate alınarak seçilmiştir. Tüm eğitimler merkezi bir yer olan Buca Eğitim Fakültesi’nde gerçekleştirilmiştir.
|
YARDIMCI DOÇENT
|
0
|
01.09.2017-21.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
7
|
Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
|
BU PROJEDE İZMİR İLİNDE GÖREV YAPAN, İZMİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN SEÇİLMİŞ 30 LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENİNE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİMDALINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ÜYELERİ VE ÇEŞİTLİ ÜNİVERSİTELERDE GÖREV YAPAN BAZI ÖĞRETİM ÜYELERİ İLE BİRLİKTE BİR MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMI UYGULANMASI AMAÇLANMIŞTIR.Projenin Genel Hedefi: Lise matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine katkı sağlamaktır. Projenin Süresi:3 ay ( Başlangıç: 1 Eylül 2017-Bitiş: 21 Aralık 2017)Projenin Uygulandığı Yer/ler : Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Proje Ortakları :İzmir Valiliği, İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü , Dokuz Eylül Üniversitesi-Buca Eğitim Fakültesi Projenin Hedef Kitlesi : İzmir ilinde görev yapan lise matematik öğretmenleriProjenin Nihai Faydalanıcıları : Proje kapsamında yapılacak hizmet içi eğitimlerin doğrudan faydalanıcıları katılımcı lise matematik öğretmenleridir. Dolaylı olarak hizmet içi eğitim alan matematik öğretmenlerinin öğrencilerinin de fayda sağlayacağı düşünülmektedir. ProjenincSonuçları : Matematiksel modelleme ve problem çözme becerisinden matematiksel içeriğe teknoloji entegrasyonuna, soyutlamadan bilim tarihine kadar çeşitli başlıklarda verilecek olan hizmet içi eğitim sonucunda matematik öğretmenlerinin matematiği öğretme bilgilerinin güncellendiği ve bu öğretmenlerin gelişim gösterdiği gözlemlenmiştir. Projenin Temel Faaliyetleri : Proje kapsamında on beş oturumda hizmet içi eğitim verilmiştir. Hizmet içi eğitimin konu başlıkları şu şekildedir: yaratıcı drama, problem kurma ve çözme, matematik öğretiminde materyal kullanımı, matematiksel modelleme, sosyo-matematiksel normlar, teknoloji kullanımı, 3b yazıcıların kullanımı, matematik eğitiminde ölçme değerlendirme, matematik okuryazarlığı, ispat ve ispatlama, mantık, sonsuzlukHedef Grubun/Grupların ve Nihai Yararlanıcıların Tanımlanması ve Seçilme Nedenleri: Hizmet içi eğitimlerin verilmesi planlanan grup, İzmir ilinde görev yapmakta olan 30 lise matematik öğretmenidir. Öğretmenlerin katılımında gönüllülük esasına dikkat edilmiştir. Öğretmenler belirlenen ön ölçütler dikkate alınarak seçilmiş ve gelişimleri takip edilmiştir. Tüm eğitimler merkezi bir yer olan Buca Eğitim Fakültesi’xxnde gerçekleştirilmiştir.
|
|
0
|
01.09.2017-21.12.2017
|
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
ULUSAL
Tamamlandı
|
|
|
|
|
Yükleniyor... |
|