1
|
Quantitative Analysis of Factors Affecting the Choice of Distribution Channel as a Strategic Supply Chain Function
|
KAMACI KEMAL,ÖZ MURAT
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
|
2024
| |
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
2
|
Online Alışverişte Kişisel Verilerin Tüketici Mahremiyeti İle İlişkisi Üzerine Nitel Bir Çalışma
|
Kılıç Duygu, ÖZ MURAT
|
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2023
| |
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
3
|
SAĞLIK KURUMLARINDA MUHASEBE DEPARTMANLARININ ETİK ANLAYIŞLARININ İÇ MÜŞTERİLERE SUNDUKLARI HİZMETİN KALİTESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
|
ÖZ MURAT, kazak gülşah, KAZAK MUSTAFA
|
Journal of Academic Perspective on Social Studies
|
2023
| |
Uluslararası
Hakemli
ESJI, DRJI, Google scholar,Eüropub, cite factor
Özgün Makale
|
|
|
4
|
İNSAN-TEKNOLOJİ ETKİLEŞİMİ ÖLÇEĞİ (İTEÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
|
KAMACI KEMAL, ÖZ MURAT
|
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2023
| |
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
5
|
İŞLETMELERDE TEKNOLOJİK YENİLİKLERİN KABULÜNE ETKİ EDEN YENİLİK ÖZELLİKLERİNİN DEMATEL YÖNTEMİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
|
ÖZ MURAT, KAMACI KEMAL
|
Mehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi
|
2022
| |
Uluslararası
Hakemli
ESCI, DOAJ, TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
6
|
İslami Yönetim ile Konvansiyonel Yönetimin İş Ahlakı Temelinde Karşılaştırılması
|
KAMACI KEMAL, ÖZ MURAT
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
|
2022
| |
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
7
|
Relativizm ve Pazarlama Bilimine Etkileri
|
ÖZ MURAT, KAMACI KEMAL
|
Uluslararası Akademik Çalışmalar Dergisi
|
2021
| |
Uluslararası
Hakemli
Google Schoolar, İdealonline, DRJI
Özgün Makale
|
|
|
8
|
DENEYİMSEL PAZARLAMA ARACI OLARAK OYUN REKLAMIN TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
|
ÖZ MURAT, EROĞLU MERVE
|
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
|
2021
| |
Uluslararası
Hakemli
İndex Copernicus, Asos İndeks,
Özgün Makale
|
|
|
9
|
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları: Türkiye'de Mevcut Durum ve Eğilimler
|
TİLTAY MUHAMMET ALİ, ÖZ MURAT, TEPE MUSTAFA ENES
|
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
|
2021
| |
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
10
|
Online Alışveriş Yapan Süpermarket Tüketicilerinin TüketimTercihlerinin Teknoloji Kabul Modeliyle Açıklanması
|
IŞIK PERİHAN, ÖZ MURAT
|
OPUS - Uluslararasi Toplum Arastirmalari Dergisi
|
2021
| |
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
11
|
Kişisel Verilerin Çevrimiçi Mahremiyet ile İlişkisinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
|
ÖZ MURAT, Kılıç Duygu
|
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
|
2020
| |
Uluslararası
Hakemli
EBSCO, ProQuest, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi (TEİ)
Özgün Makale
|
|
|
12
|
DİNDARLIK VE TESETTÜR MODASI EĞİLİMİNİN SATIN ALMA NİYETİÜZERİNDEKİ ROLÜ
|
ÖZ MURAT,özkaynak medine
|
PATU (Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi)
|
2020
| |
Uluslararası
Hakemli
Google Scholar Eurasian Scientific Journal Index SIS - Scientific Indexing Services Akademia Sosyal Bilimler İndeksinde (ASOS INDEX – www.asosindex.com) SOBIAD Research Bible Academic Resource Index’
Özgün Makale
|
|
|
13
|
Pazarlama 4.0 Ekseninde Webrooming Uygulaması
|
ÖZ MURAT, KAZAK MUSTAFA
|
Econder Uluslararası Akademik Dergi
|
2020
| |
Uluslararası
Hakemli
Ebsco,SOBIAD,SIS,ERIHPLUS,idealonline
Özgün Makale
|
|
|
14
|
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN ETİK PAZARLAMA YAKLAŞIMI OLARAK KULLANILMASI VE TÜKETİCİ ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GSM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
|
YAKAR GAMZE,ÖZ MURAT
|
asos journal
|
2017
| |
Uluslararası
Hakemli
SOBİAD, INDEX COPERNICUS, ACADEMİCKEYS,SIS (Scientific Indexing Services),İSAM (İslami Araştırmalar Merkezi), ASOS (Akademia Sosyal Bilimler İndeksi), OAJI (Open Academic Journals Index), RESERARCH BİBLE,DRJI (Directory of Research Journals Indexing), AKADEMİK DİZİN (Akademik Türk Dergileri İndeksi), ICI (Indian Citation Index), CITEFACTOR (Academic Scientific Journals), TEİ ( Türk Eğitim İndeksi ), SJOURNALS INDEX, JOURNAL INDEX, AJNS (International Publishing of Academic Journals), ADVANCED SCIENCE INDEX, ACARİNDEX.COM (Akademik Araştırmalar İndeksi), SCIENCE LIBRARYINDEX, SAIF (Scholars Impact), SPARC (Institute of Technical Research), SCHOLARSTEER (Scholarly Information)
Özgün Makale
|
|
|
15
|
THE EFFECTS OF BRAND AWARENESS ON LOCAL PRODUCT CONSUMPTION
|
ÖZ MURAT,TEPE MUSTAFA ENES
|
International Journal of Economics, Commerce and Management
|
2017
| |
Uluslararası
Hakemli
Ulrich’xxs ProQuest, Google Scholar, ECONIS, EconBiz, ScienceCentral, Electronic Journal Lib, ZDB, EyeSource, OA Journal Index, Wildau, Scientific Indexing Services, RoMeo, AcademicKeys, Research Bib, Jour Informatics, Journal Guide, World Cat, NewJour, J-index, CiteFactor, Scientific Journals, Advanced Science Index
Özgün Makale
|
|
|
16
|
A STUDY ON THE INCREASING RETRO TRENDS OFGENERATION Y
|
EROL FUAT,ÖZ MURAT
|
The International journal of Social Sciences
|
2016
| |
Uluslararası
Hakemli
Ulrich’xxs Web, Journal Seek, Genamics
Özgün Makale
|
|
|
17
|
Taklit ve Esinlenme Ambalajın Tüketici Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi ve Karaman da Bir Uygulama
|
ÖZ MURAT,kazak mustafa
|
KMÜ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
|
2016
| |
Uluslararası
Hakemli
EBSCO, Türk Eğitim İndeksi (TEİ)
Özgün Makale
|
|
|
18
|
TÜRKİYE DE TEKSTİL SEKTÖRÜNDE DAĞITIM KANALI SEÇİMİNDE KARŞILAŞILAN PROBLEMLER VE ADIYAMAN DA TEKSTİL FİRMALARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
|
ÖZ MURAT,yılmaz nejla
|
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2016
| |
Uluslararası
Hakemli
ebsco, Index Copernicus, ASOS Index, OAJI, ACARİNDEX, sobiad, ResearchBib
Özgün Makale
|
|
|
19
|
Rekabet Finansman ve Pazarlama Perspektifinden Karaman da Elmacılık Sektörünün Durumu
|
ÇEVİK OSMAN,BAY MURAT,MORTAŞ MUSTAFA,ÖZ MURAT,ERDEMİR NAMIK KEMAL
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
|
2015
| |
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
20
|
TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI KAPSAMINDA HEDONİK (HAZCI) TÜKETİMİN PLANSIZ ALIŞVERİŞ ÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
|
ÖZ MURAT,MUCUK SEVAL
|
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
|
2015
| |
Uluslararası
Hakemli
ASOS INDEX (Academia Social Science Index), Research Bible, Academic Resource Index, Google Scholar,Eurasian, Scientific Journal Index SIS - Scientific Indexing Services,Sobiad
Özgün Makale
|
|
|
21
|
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
|
ÖZ MURAT,UYAR ESRA
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi KMÜ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
|
2014
| |
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
22
|
Lojistikte Yeni Yaklaşımlar
|
ÖZ MURAT
|
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
|
2011
| |
Ulusal
Hakemli
Endekste taranmıyor
Özgün Makale
|
|
|
23
|
İŞ HAYATINDA BAŞARININ İKİ TEMEL KOŞULU TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINI ANLAYABİLMEK VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK
|
ÖZ MURAT
|
IJSES (International Journal of Social and Economic Sciences)
|
2011
| |
Uluslararası
Hakemli
Ebsco, Embase,Doaj,Index Copernicus, Doaj
Özgün Makale
|
|
|
24
|
Değer Yönetim Sürecinde Marka Değerinin Belirlenmesine Yönelik Belirlenmiş İki Markaya İlişkin Değer Analizi
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,ÖZ MURAT
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi
|
2008
| |
Ulusal
Hakemli
Endekste taranmıyor
Özgün Makale
|
|
|
25
|
Pazarlama Dağıtım Kanallarının Yönetimi Ve Aracıların Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkilerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Uygulama
|
ÖZ MURAT
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi
|
2008
| |
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
26
|
Kurumsal Kaynak Planlama Sürecinde Crm Uygulamaları Ve Hizmet İşletmelerinde Bir Alan Araştırması
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,ÖZ MURAT
|
Karaman İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2004
| |
Ulusal
Hakemli
Endekste taranmıyor
Özgün Makale
|
|