1
|
Şermin Yaşarın Çocuk Kitaplarının Kök Değerler Bakımından İncelenmesi
|
AKTAŞ ARİFE,YALÇIN GÜLŞAH
|
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
|
2024
|
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
2
|
Şermin Yaşar’ın “Para Ağacı” Eserinde Atasözleri ve Deyimlerin Varlığı
|
ARICI AYŞEN,YALÇIN GÜLŞAH
|
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2024
|
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
3
|
“Bahşı Söyle Ahvalini” Belgeselinde Söz Varlığı
|
ARICI AYŞEN,YALÇIN GÜLŞAH
|
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
|
2024
|
Uluslararası
Hakemli
Index Copernicus International,Scientific Indexing Services, ASOS Index
Özgün Makale
|
|
|
4
|
Dinleme Becerisi Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
|
YALÇIN GÜLŞAH,Özcan Muhammet
|
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
5
|
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Becerileri Özyeterlik Algısı
|
METE GÜLŞAH
|
Turkish Studies - Education
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
SOBİAD, Central & Eastern European Academic Source (EBSCO)
Özgün Makale
|
|
|
6
|
BİLSEM Türkçe Öğretmenlerinin Oyun Temelli Öğretim Yöntemine Yönelik Görüşleri
|
METE GÜLŞAH
|
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
7
|
ALAN UZMANLARININ TÜRKÇE DERSİ DİJİTAL İÇERİK GELİŞTİRME SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
|
METE GÜLŞAH, Demir Tolga
|
The Journal of Academic Social Sciences
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini) INDEX COPERNICUS ACADEMİCKEYS SIS (Scientific Indexing Services) İSAM (İslami Araştırmalar Merkezi) ASOS (Akademia Sosyal Bilimler İndeksi) OAJI (Open Academic Journals Index) RESERARCH BİBLE DRJI (Directory of Research Journals Indexing) AKADEMİK DİZİN (Akademik Türk Dergileri İndeksi) ICI (Indian Citation Index) CITEFACTOR (Academic Scientific Journals) TEİ ( Türk Eğitim İndeksi ) SJOURNALS INDEX JOURNAL INDEX AJNS (International Publishing of Academic Journals) ADVANCED SCIENCE INDEX ACARİNDEX.COM (Akademik Araştırmalar İndeksi) SCIENCE LIBRARYINDEX SAIF (Scholars Impact) SPARC (Institute of Technical Research) SCHOLARSTEER (Scholarly Information)
Özgün Makale
|
|
|
8
|
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE İLETİŞİM KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
|
METE GÜLŞAH
|
Tarih Okulu Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
9
|
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
|
METE GÜLŞAH
|
Ana Dili Eğitimi Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
10
|
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK 21. YÜZYIL BECERİLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
|
METE GÜLŞAH
|
SOBİDER
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
Index CopernicusInternational, Crossref, ROAD Directory of Open Access Scholarly Resources,Researchbib (Academic Resource Index), İdeal Online, SOBİAD,CiteFactor, OAJI Open Academic Journals Index, İSAM İslam Araştırmaları Merkezi, Türk Eğitim İndeksi
Özgün Makale
|
|
|
11
|
Turkish Teachers’ Views on Educational Digital Games
|
METE GÜLŞAH
|
International Online Journal of Educational Sciences
|
2021
|
Uluslararası
Hakemli
Education Abstract (H. W. Wilson) Education Full Text (H.W. Wilson) Turkish Education Index (TEI) EBSCO host Educational Sources ERA Routledge The Asian Education Index Cite Factor Index Copernicus
Özgün Makale
|
|
|
12
|
Yazım Kurallarını Nasıl Öğretiyoruz?
|
METE GÜLŞAH
|
JILSES
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
CrossRef, Google Scholar, SOBİAD, Türk Eğitim İndeksi
Özgün Makale
|
|
|
13
|
OKUMA EĞİTİMİNDE OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN UYGULANMASI
|
METE GÜLŞAH
|
Tarih Okulu Dergisi
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
14
|
TÜRKİYE’DE OKURYAZARLIK: LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİK ANALİZİ
|
METE GÜLŞAH
|
SOBİDER
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
Index CopernicusInternational, Crossref, ROAD Directory of Open Access Scholarly Resources,Researchbib (Academic Resource Index), İdeal Online, SOBİAD,CiteFactor, OAJI Open Academic Journals Index, İSAM İslam Araştırmaları Merkezi, Türk Eğitim İndeksi
Özgün Makale
|
|
|
15
|
Examining the Reading Aloud Speeds of the Secondary School Students
|
METE GÜLŞAH
|
Asian Journal of Education and Training
|
2020
|
Uluslararası
Hakemli
ERIC
Özgün Makale
|
|
|
16
|
OKURYAZARLIK TÜRLERİ VE 2023 EĞİTİM VİZYONU BELGESİ
|
METE GÜLŞAH
|
KESİT AKADEMİ
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
SOBİAD, AcademicKeys, Scientific Indexing Services, Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), Information Matrix fort he Analysis of Journals (MIAR), Systematic Impact Factor, Sparc Institute of Technical Research, International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF), Türk Eğitim İndeksi (TEİ), Research Bible, Cosmos Impact Factor ve I2OR
Özgün Makale
|
|
|
17
|
The impact of the reading engagement model on the 6th graders’ reading comprehension achievement
|
METE GÜLŞAH
|
African Educational Research Journal
|
2020
|
Uluslararası
Hakemli
ERIC, ISI, Index Copernicus, JournalSeek, Cite Factor, SJIF, Science Library Index, DRJI
Özgün Makale
|
|
|
18
|
OKUMAYA ADANMIŞ OL(A)MAMANIN NEDENLERİ (EYVAH KİTAP ÖRNEĞİ)
|
METE GÜLŞAH
|
International Journal of Language Academy
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
The National Library of Finland, Melinda, Index Copernicus, EBSCO, CrossRef, Lingustics Abstracts Online, Modern Language Association (MLA), Asos Index , Research Bible, AcademicKeys, DRJI, Cite Factor, Sjournals,Giga Electronic Journals Library, WZB, Bıblıothek Hamburg, OCLC World Cat, OAJI, ISAM, SOBIAD, ROAD, ISJ, ESJI, Araştırmax, Genamics
Özgün Makale
|
|
|
19
|
Ortaokul Türkçe Dil Bilgisi Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
|
METE GÜLŞAH
|
International Journal of Language Academy
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
The National Library of Finland, Melinda, Index Copernicus, EBSCO, CrossRef, Lingustics Abstracts Online, Modern Language Association (MLA), Asos Index , Research Bible, AcademicKeys, DRJI, Cite Factor, Sjournals,Giga Electronic Journals Library, WZB, Bıblıothek Hamburg, OCLC World Cat, OAJI, ISAM, SOBIAD, ROAD, ISJ, ESJI, Araştırmax, Genamic
Özgün Makale
|
|
|
20
|
OKUMAYA ADANMIŞLIK MODELİ İLE SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ VE OKUMA MOTİVASYONLARININ GELİŞTİRİLMESİ
|
METE GÜLŞAH,SİS NESRİN
|
Turkish Studies (Elektronik)
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
21
|
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir Araştırma (Malatya İli Örneği)
|
METE GÜLŞAH
|
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
|
2012
|
Ulusal
Hakemli
Endekste taranmıyor
Özgün Makale
|
|
|
22
|
6- 8. Sınıflarda dil bilgisi etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
|
METE GÜLŞAH,ÇEÇEN Mehmet Akif
|
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2011
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
|
|
Yükleniyor... |
|