| | | |
| | | | |
| Öğrenim Adı: Lisans |
| 2022-2023 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
| 2022-2023 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
| 2022-2023 | DİN EĞİTİMİ I | Türkçe | 2 |
| 2021-2022 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
| 2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
| 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ II | Türkçe | 2 |
| 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ I | Türkçe | 2 |
| 2021-2022 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
| 2020-2021 | ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
| 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ II | Türkçe | 2 |
| 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ I | Türkçe | 2 |
| 2020-2021 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
| 2019-2020 | İŞARET DİLİ | Türkçe | 2 |
| 2019-2020 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
| 2019-2020 | DİN EĞİTİMİ II | Türkçe | 2 |
| 2019-2020 | TÜRK İŞARET DİLİ | Türkçe | 2 |
| 2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
| 2019-2020 | İŞARET DİLİ | Türkçe | 3 |
| 2019-2020 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
| 2019-2020 | DİN EĞİTİMİ I | Türkçe | 2 |
| 2018-2019 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
| 2018-2019 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 2 |
| 2018-2019 | İŞARET DİLİ | Türkçe | 3 |
| 2018-2019 | DİN EĞİTİMİ I | Türkçe | 2 |
| 2018-2019 | EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
| 2018-2019 | DİN EĞİTİMİ II | Türkçe | 2 |
| 2018-2019 | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | Türkçe | 2 |
| 2018-2019 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | Din Eğitimi II | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | İşaret Dili | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | Din Eğitimi I | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | Öğretim İlke ve Yöntemleri | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | Türk Din Musikisi | Türkçe | 2 |
| Öğrenim Adı: Yüksek Lisans |
| 2022-2023 | MANEVİ DANIŞMA VE REHBERLİĞE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
| 2021-2022 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK MANEVİ DANIŞMANLIK | Türkçe | 3 |
| 2021-2022 | ÖZEL EĞİTİMDE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
| 2021-2022 | DİN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 |
| 2021-2022 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 3 |
| 2021-2022 | MANEVİ DANIŞMA VE REHBERLİĞE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
| 2020-2021 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK MANEVİ DANIŞMANLIK | Türkçe | 3 |
| 2020-2021 | ÖZEL EĞİTİMDE DİN EĞİTİMİ | Türkçe | 3 |
| 2020-2021 | DİN EĞİTİMİNİN PROBLEMLERİ | Türkçe | 3 |
| 2020-2021 | MANEVİ DANIŞMA VE REHBERLİĞE GİRİŞ | Türkçe | 9 |
| 2020-2021 | DİN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 |
| 2020-2021 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 3 |
| 2019-2020 | MANEVİ DANIŞMA VE REHBERLİĞE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
| 2019-2020 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK MANEVİ DANIŞMANLIK | Türkçe | 3 |
| 2019-2020 | MANEVİ DANIŞMANLIK UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
| 2019-2020 | İSLAM EĞİTİM TARİHİ | Türkçe | 3 |
| 2019-2020 | DİN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI | Türkçe | 3 |
| 2018-2019 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK MANEVİ DANIŞMANLIK | Türkçe | 3 |
| 2018-2019 | MANEVİ DANIŞMA VE REHBERLİĞE GİRİŞ | Türkçe | 3 |