Giriş
Akademik verilerinizi güncellemek için YÖKSİS'e giriş yapmanız gerekmektedir.
  • Eğitim Bilgileri
  • Yayınlar & Eserler
  • Mesleki Deneyim
  • Faaliyetler
  • Projeler & Ödüller
Son güncelleme:16.05.2024
[Daralt/Genişlet]
 
DOÇENT
MURAT ÖZ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları
Reklam
Ürün ve Marka Yönetimi
[Daralt/Genişlet]
Makaleler 25
1
Online Alışverişte Kişisel Verilerin Tüketici Mahremiyeti İle İlişkisi Üzerine Nitel Bir Çalışma
Kılıç Duygu, ÖZ MURAT
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2023
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
2
THE EFFECT OF ETHICAL UNDERSTANDINGS OF ACCOUNTING DEPARTMENTS IN HEALTH INSTITUTIONS ON THE QUALITY OF SERVICE PROVIDED TO INTERNAL CUSTOMERS
ÖZ MURAT, kazak gülşah, KAZAK MUSTAFA
Journal of Academic Perspective on Social Studies
2023
Uluslararası Hakemli ESJI, DRJI, Google scholar,Eüropub, cite factor Özgün Makale
3
İNSAN-TEKNOLOJİ ETKİLEŞİMİ ÖLÇEĞİ (İTEÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
KAMACI KEMAL, ÖZ MURAT
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2023
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
4
İŞLETMELERDE TEKNOLOJİK YENİLİKLERİN KABULÜNE ETKİ EDEN YENİLİK ÖZELLİKLERİNİN DEMATEL YÖNTEMİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖZ MURAT, KAMACI KEMAL
Mehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi
2022
Uluslararası Hakemli ESCI, DOAJ, TR DİZİN Özgün Makale
5
İslami Yönetim ile Konvansiyonel Yönetimin İş Ahlakı Temelinde Karşılaştırılması
KAMACI KEMAL, ÖZ MURAT
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
2022
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
6
Relativizm ve Pazarlama Bilimine Etkileri
ÖZ MURAT, KAMACI KEMAL
Uluslararası Akademik Çalışmalar Dergisi
2021
Uluslararası Hakemli Google Schoolar, İdealonline, DRJI Özgün Makale
7
DENEYİMSEL PAZARLAMA ARACI OLARAK OYUN REKLAMIN TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
ÖZ MURAT, EROĞLU MERVE
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
2021
Uluslararası Hakemli İndex Copernicus, Asos İndeks, Özgün Makale
8
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları: Türkiye'de Mevcut Durum ve Eğilimler
TİLTAY MUHAMMET ALİ, ÖZ MURAT, TEPE MUSTAFA ENES
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
9
Online Alışveriş Yapan Süpermarket Tüketicilerinin TüketimTercihlerinin Teknoloji Kabul Modeliyle Açıklanması
IŞIK PERİHAN, ÖZ MURAT
OPUS - Uluslararasi Toplum Arastirmalari Dergisi
2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
10
Kişisel Verilerin Çevrimiçi Mahremiyet ile İlişkisinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
ÖZ MURAT, Kılıç Duygu
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
2020
Uluslararası Hakemli EBSCO, ProQuest, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi (TEİ) Özgün Makale
11
DİNDARLIK VE TESETTÜR MODASI EĞİLİMİNİN SATIN ALMA NİYETİÜZERİNDEKİ ROLÜ
ÖZ MURAT,özkaynak medine
PATU (Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi)
2020
Uluslararası Hakemli Google Scholar Eurasian Scientific Journal Index SIS - Scientific Indexing Services Akademia Sosyal Bilimler İndeksinde (ASOS INDEX – www.asosindex.com) SOBIAD Research Bible Academic Resource Index’ Özgün Makale
12
Pazarlama 4.0 Ekseninde Webrooming Uygulaması
ÖZ MURAT, KAZAK MUSTAFA
Econder Uluslararası Akademik Dergi
2020
Uluslararası Hakemli Ebsco,SOBIAD,SIS,ERIHPLUS,idealonline Özgün Makale
13
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNİN ETİK PAZARLAMA YAKLAŞIMI OLARAK KULLANILMASI VE TÜKETİCİ ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GSM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
YAKAR GAMZE,ÖZ MURAT
asos journal
2017
Uluslararası Hakemli SOBİAD, INDEX COPERNICUS, ACADEMİCKEYS,SIS (Scientific Indexing Services),İSAM (İslami Araştırmalar Merkezi), ASOS (Akademia Sosyal Bilimler İndeksi), OAJI (Open Academic Journals Index), RESERARCH BİBLE,DRJI (Directory of Research Journals Indexing), AKADEMİK DİZİN (Akademik Türk Dergileri İndeksi), ICI (Indian Citation Index), CITEFACTOR (Academic Scientific Journals), TEİ ( Türk Eğitim İndeksi ), SJOURNALS INDEX, JOURNAL INDEX, AJNS (International Publishing of Academic Journals), ADVANCED SCIENCE INDEX, ACARİNDEX.COM (Akademik Araştırmalar İndeksi), SCIENCE LIBRARYINDEX, SAIF (Scholars Impact), SPARC (Institute of Technical Research), SCHOLARSTEER (Scholarly Information) Özgün Makale
14
THE EFFECTS OF BRAND AWARENESS ON LOCAL PRODUCT CONSUMPTION
ÖZ MURAT,TEPE MUSTAFA ENES
International Journal of Economics, Commerce and Management
2017
Uluslararası Hakemli Ulrich’xxs ProQuest, Google Scholar, ECONIS, EconBiz, ScienceCentral, Electronic Journal Lib, ZDB, EyeSource, OA Journal Index, Wildau, Scientific Indexing Services, RoMeo, AcademicKeys, Research Bib, Jour Informatics, Journal Guide, World Cat, NewJour, J-index, CiteFactor, Scientific Journals, Advanced Science Index Özgün Makale
15
A STUDY ON THE INCREASING RETRO TRENDS OFGENERATION Y
EROL FUAT,ÖZ MURAT
The International journal of Social Sciences
2016
Uluslararası Hakemli Ulrich’xxs Web, Journal Seek, Genamics Özgün Makale
16
Taklit ve Esinlenme Ambalajın Tüketici Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi ve Karaman da Bir Uygulama
ÖZ MURAT,kazak mustafa
KMÜ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
2016
Uluslararası Hakemli EBSCO, Türk Eğitim İndeksi (TEİ) Özgün Makale
17
TÜRKİYE DE TEKSTİL SEKTÖRÜNDE DAĞITIM KANALI SEÇİMİNDE KARŞILAŞILAN PROBLEMLER VE ADIYAMAN DA TEKSTİL FİRMALARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
ÖZ MURAT,yılmaz nejla
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2016
Uluslararası Hakemli ebsco, Index Copernicus, ASOS Index, OAJI, ACARİNDEX, sobiad, ResearchBib Özgün Makale
18
Rekabet Finansman ve Pazarlama Perspektifinden Karaman da Elmacılık Sektörünün Durumu
ÇEVİK OSMAN,BAY MURAT,MORTAŞ MUSTAFA,ÖZ MURAT,ERDEMİR NAMIK KEMAL
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
2015
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
19
TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI KAPSAMINDAHEDONİK HAZCI TÜKETİMİN PLANSIZ ALIŞVERİŞÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
ÖZ MURAT,MUCUK SEVAL
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
2015
Uluslararası Hakemli ASOS INDEX (Academia Social Science Index), Research Bible, Academic Resource Index, Google Scholar,Eurasian, Scientific Journal Index SIS - Scientific Indexing Services,Sobiad Özgün Makale
20
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
ÖZ MURAT,UYAR ESRA
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi KMÜ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
2014
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
21
Lojistikte Yeni Yaklaşımlar
ÖZ MURAT
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
2011
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
22
İŞ HAYATINDA BAŞARININ İKİ TEMEL KOŞULU TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINI ANLAYABİLMEK VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK
ÖZ MURAT
IJSES (International Journal of Social and Economic Sciences)
2011
Uluslararası Hakemli Ebsco, Embase,Doaj,Index Copernicus, Doaj Özgün Makale
23
Değer Yönetim Sürecinde Marka Değerinin Belirlenmesine Yönelik Belirlenmiş İki Markaya İlişkin Değer Analizi
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,ÖZ MURAT
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi
2008
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
24
Pazarlama Dağıtım Kanallarının Yönetimi Ve Aracıların Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkilerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Uygulama
ÖZ MURAT
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bİlimler Fakültesi Dergisi
2008
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
25
Kurumsal Kaynak Planlama Sürecinde Crm Uygulamaları Ve Hizmet İşletmelerinde Bir Alan Araştırması
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,ÖZ MURAT
Karaman İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2004
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale