Giriş
Akademik verilerinizi güncellemek için YÖKSİS'e giriş yapmanız gerekmektedir.
  • Eğitim Bilgileri
  • Yayınlar & Eserler
  • Mesleki Deneyim
  • Faaliyetler
  • Projeler & Ödüller
Son güncelleme:21.11.2024
[Daralt/Genişlet]
 
DOÇENT
NEZAHAT EKİCİ ÖZCAN
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Pazarlama İletişimi
Reklam
[Daralt/Genişlet]
Makaleler 19
1
The Effect of Brand Heritage on Intention to Donate in Non-Profit Organizations: An Evaluation within the Context of Temporal Focus and Brand Trust
KUTLU MUSTAFA BİLGEHAN,EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing
2024
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
2
Mobile Applications As a Next Generation Solution to Prevent Food Waste
DOĞAN SEMRA, PALA UFUK, EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
Ege Akademik Bakis (Ege Academic Review)
2023
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
3
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Marka İmajının İncelenmesi ve Türk Kızılay’ı Bağışçılarının Kümelenmesi
KUTLU MUSTAFA BİLGEHAN, EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
2023
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
4
Interpersonal versus Institutional Trust: Consumers’ Trust to Sharing Services and Its Impact on Continuance Intention
EKİCİ NEZAHAT, ÖZBÖLÜK TUĞBA
International Journal of Electronic Marketing and Retailing
2023
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
5
Turizmde Artırılmış Gerçekliğin Ziyaret Niyeti ve Önerme İstekliliğine Etkisi
ERTÜRK CANSU, EKİCİ NEZAHAT
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
2022
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
6
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Tarafından Algılanması ve İşletmeler Açısından Önemi Üzerine Bir Araştırma
ABUCA MEHMET ALİ, EKİCİ NEZAHAT
Yeni Medya Elektronik
2022
Uluslararası Hakemli EJNM; DOAJ (Directory of Open Access Journals), Index Copernicus, Road Index, Google Scholar ve CiteFactor Özgün Makale
7
Depozitolu Ürün Satın Alma Niyeti ve Davranışının İncelenmesi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir Araştırma
ARSLAN AĞAR DEMET, EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
2022
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
8
COVID-19 Pandemisine Yönelik Kamu Spotlarının Sosyal Medya Kullanımına Bağlı Sosyal Etkisinde Kaynak Güvenilirliğinin Aracılık Rolü
EKİCİ NEZAHAT, DOĞAN SEMRA
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
9
Kitap Eleştirisi: Tüketimin Antropolojisi
EKİCİ NEZAHAT
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Kitap Kritiği
10
The Third Person Perception of Sex Appeals in Hedonic and Utilitarian Product Ads
EKİCİ NEZAHAT, ERDOĞAN BAYRAM ZAFER, MICHAEL BASIL
Journal of International Consumer Marketing
2020
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
11
Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısının Yanlı İyimserlik Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması
EKİCİ NEZAHAT,ERDOĞAN BAYRAM ZAFER
Istanbul Business Research
2019
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
12
The New Phenomenon of the Marketing World in the Digital Era Content Marketing
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
International Journal of Economics, Commerce and Management
2016
Uluslararası Hakemli Ulrich’xxs ProQuest, Google Scholar, ECONIS, EconBiz, ScienceCentral, Electronic Journal Lib, ZDB, EyeSource, OA Journal Index, Wildau, Scientific Indexing Services, RoMeo, AcademicKeys, Research Bib, Jour Informatics, Journal Guide, World Cat, NewJour, J-index, CiteFactor, Scientific Journals, Advanced Science Index Özgün Makale
13
Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2016
Ulusal Hakemli SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini), Scientific World Index ve Science Library Index , Scientific Indexing Services ve Acarindex Özgün Makale
14
Experiential Marketing and Vacation Experience: The Sample of Turkish Airlines
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
Procedia - Social and Behavioral Sciences
2014
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
15
An Analysis of the Regret Concerning the Process of Purchasing and the Regret Concerning after the Purcashing in the Context of Characteristic Properties
EKİCİ NEZAHAT,DOĞAN VOLKAN
International Journal of Marketing Studies
2013
Uluslararası Hakemli Academic Journals DatabaseBASE (Bielefeld Academic Search Engine)CNKI ScholarEconBizElectronic Journals LibraryExcellence in Research for Australia (ERA)GETIT@YALE (Yale University Library)Google ScholarHarvard LibraryIBZ OnlineInfotrieveJournalTOCsLOCKSSPKP Open Archives HarvesterRePEcResearchGateROADSHERPA/RoMEOUlrich’xxsUniverse Digital Library Özgün Makale
16
Sosyoloji Biliminin Pazarlamaya Katkıları Üzerine Bir Deneme
ERDOĞAN BAYRAM ZAFER,EKİCİ NEZAHAT
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
2013
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
17
Brand Communities in the Axis of Socializing Customers Sample of Volkswagen Beetle Owners Turkey
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT,İŞLEK MAHMUT SAMİ
Ege Akademik Bakış
2011
Uluslararası Hakemli ESCI Özgün Makale
18
Impulse Purchasing as a Purchasing Behaviour and Research on Karaman
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
International Research Journal of Finance and Economics
2011
Uluslararası Hakemli Scopus Özgün Makale
19
Ambalaja İlişkin Tutum ve Davranışlar Karaman İli Araştırması
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2009
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale