1
|
The Effect of Brand Heritage on Intention to Donate in Non-Profit Organizations: An Evaluation within the Context of Temporal Focus and Brand Trust
|
KUTLU MUSTAFA BİLGEHAN,EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
|
Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing
|
2024
|
Uluslararası
Hakemli
Scopus
Özgün Makale
|
|
|
2
|
Mobile Applications As a Next Generation Solution to Prevent Food Waste
|
DOĞAN SEMRA, PALA UFUK, EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
|
Ege Akademik Bakis (Ege Academic Review)
|
2023
|
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
|
|
3
|
Kâr Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Marka İmajının İncelenmesi ve Türk Kızılay’ı Bağışçılarının Kümelenmesi
|
KUTLU MUSTAFA BİLGEHAN, EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
|
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
|
2023
|
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
|
|
4
|
Interpersonal versus Institutional Trust: Consumers’ Trust to Sharing Services and Its Impact on Continuance Intention
|
EKİCİ NEZAHAT, ÖZBÖLÜK TUĞBA
|
International Journal of Electronic Marketing and Retailing
|
2023
|
Uluslararası
Hakemli
Scopus
Özgün Makale
|
|
|
5
|
Turizmde Artırılmış Gerçekliğin Ziyaret Niyeti ve Önerme İstekliliğine Etkisi
|
ERTÜRK CANSU, EKİCİ NEZAHAT
|
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
6
|
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Tarafından Algılanması ve İşletmeler Açısından Önemi Üzerine Bir Araştırma
|
ABUCA MEHMET ALİ, EKİCİ NEZAHAT
|
Yeni Medya Elektronik
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
EJNM; DOAJ (Directory of Open Access Journals), Index Copernicus, Road Index, Google Scholar ve CiteFactor
Özgün Makale
|
|
|
7
|
Depozitolu Ürün Satın Alma Niyeti ve Davranışının İncelenmesi: Planlı Davranış Teorisi Bağlamında Bir Araştırma
|
ARSLAN AĞAR DEMET, EKİCİ ÖZCAN NEZAHAT
|
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
8
|
COVID-19 Pandemisine Yönelik Kamu Spotlarının Sosyal Medya Kullanımına Bağlı Sosyal Etkisinde Kaynak Güvenilirliğinin Aracılık Rolü
|
EKİCİ NEZAHAT, DOĞAN SEMRA
|
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
9
|
Kitap Eleştirisi: Tüketimin Antropolojisi
|
EKİCİ NEZAHAT
|
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Kitap Kritiği
|
|
|
10
|
The Third Person Perception of Sex Appeals in Hedonic and Utilitarian Product Ads
|
EKİCİ NEZAHAT, ERDOĞAN BAYRAM ZAFER, MICHAEL BASIL
|
Journal of International Consumer Marketing
|
2020
|
Uluslararası
Hakemli
Scopus
Özgün Makale
|
|
|
11
|
Reklamlarda Üçüncü Kişi Algısının Yanlı İyimserlik Bağlamında Değerlendirilmesi: Türkiye ve Kanada Karşılaştırması
|
EKİCİ NEZAHAT,ERDOĞAN BAYRAM ZAFER
|
Istanbul Business Research
|
2019
|
Uluslararası
Hakemli
Scopus
Özgün Makale
|
|
|
12
|
The New Phenomenon of the Marketing World in the Digital Era Content Marketing
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
|
International Journal of Economics, Commerce and Management
|
2016
|
Uluslararası
Hakemli
Ulrich’xxs ProQuest, Google Scholar, ECONIS, EconBiz, ScienceCentral, Electronic Journal Lib, ZDB, EyeSource, OA Journal Index, Wildau, Scientific Indexing Services, RoMeo, AcademicKeys, Research Bib, Jour Informatics, Journal Guide, World Cat, NewJour, J-index, CiteFactor, Scientific Journals, Advanced Science Index
Özgün Makale
|
|
|
13
|
Tartışmalı Bir Konu Olarak Sanat Pazarlama Kavramsal Bir Değerlendirme
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
|
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini), Scientific World Index ve Science Library Index , Scientific Indexing Services ve Acarindex
Özgün Makale
|
|
|
14
|
Experiential Marketing and Vacation Experience: The Sample of Turkish Airlines
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
|
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
2014
|
Uluslararası
Hakemli
Scopus
Özgün Makale
|
|
|
15
|
An Analysis of the Regret Concerning the Process of Purchasing and the Regret Concerning after the Purcashing in the Context of Characteristic Properties
|
EKİCİ NEZAHAT,DOĞAN VOLKAN
|
International Journal of Marketing Studies
|
2013
|
Uluslararası
Hakemli
Academic Journals DatabaseBASE (Bielefeld Academic Search Engine)CNKI ScholarEconBizElectronic Journals LibraryExcellence in Research for Australia (ERA)GETIT@YALE (Yale University Library)Google ScholarHarvard LibraryIBZ OnlineInfotrieveJournalTOCsLOCKSSPKP Open Archives HarvesterRePEcResearchGateROADSHERPA/RoMEOUlrich’xxsUniverse Digital Library
Özgün Makale
|
|
|
16
|
Sosyoloji Biliminin Pazarlamaya Katkıları Üzerine Bir Deneme
|
ERDOĞAN BAYRAM ZAFER,EKİCİ NEZAHAT
|
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
|
2013
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
17
|
Brand Communities in the Axis of Socializing Customers Sample of Volkswagen Beetle Owners Turkey
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT,İŞLEK MAHMUT SAMİ
|
Ege Akademik Bakış
|
2011
|
Uluslararası
Hakemli
ESCI
Özgün Makale
|
|
|
18
|
Impulse Purchasing as a Purchasing Behaviour and Research on Karaman
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
|
International Research Journal of Finance and Economics
|
2011
|
Uluslararası
Hakemli
Scopus
Özgün Makale
|
|
|
19
|
Ambalaja İlişkin Tutum ve Davranışlar Karaman İli Araştırması
|
BAŞARAN ALAGÖZ SELDA,EKİCİ NEZAHAT
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
|
2009
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|