1
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gözünden Uzaktan Eğitime Bakış
|
HARMAN GONCA,YENİKALAYCI NİSA
|
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2024
|
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
2
|
Nutrition awareness of middle school students in the early adolescence period
|
OK Merve, YENİKALAYCI NİSA, HARMAN GONCA
|
Journal of Science Learning
|
2023
|
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
|
|
3
|
Determining proportional reasoning skills in science education with context-based knowledge acquisition questions and opinions of pre-service science teachers
|
YENİKALAYCI NİSA, HARMAN GONCA
|
Journal of Materials Education
|
2023
|
Uluslararası
Hakemli
SCI-Expanded
Özgün Makale
|
|
|
4
|
The Effect of Prediction-Observation-Explanation (POE) Method on Learning of Image Formation by a Plane Mirror and Pre-service Teachers’ Opinions
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Journal of Educational Research and Practice
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
|
|
5
|
TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA (TGA) YÖNTEMİ İLE BOZUK ELEKTRİKLİ ARAÇ-GEREÇLERİN İÇ YAPISININ İNCELENMESİNE YÖNELİK FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Milli Eğitim
|
2022
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
6
|
Determination of Science Students' Awareness on Waste Management
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Journal of Science Learning
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
|
|
7
|
Preservice Science Teachers’ Favorite Scientists
|
HARMAN GONCA
|
i.e.: inquiry in education
|
2022
|
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
|
|
8
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Yönelik Farkındalıkları
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Anadolu Journal of Educational Sciences International
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
9
|
STEM Eğitiminde Mühendislik Tasarım Sürecine Dayalı Etkinliklere Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
|
2021
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
10
|
Modelle Öğretim Yönteminin Moleküllerin Geometrik Yapılarının Öğretimine Etkisi: CH4, NH3, H2O Örnekleri
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
11
|
Arduino ile Kara Şimşek Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğrencilerinin Görüşleri
|
YENİKALAYCI NİSA, HARMAN GONCA
|
Trakya Eğitim Dergisi
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
12
|
ABSQR code game: Reinforcing the names, formulas, types and reactions of acids, bases and salts
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Journal of Materials Education
|
2020
|
Uluslararası
Hakemli
SCI-Expanded
Özgün Makale
|
|
|
13
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına Yönelik Farkındalıkları
|
HARMAN GONCA, YENİKALAYCI NİSA
|
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2020
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
14
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırma yapmaya yönelik metaforik algıları
|
HARMAN GONCA,ŞEKER RENAN
|
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
15
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fizik, kimya ve biyoloji deneylerine yönelik algılarının metaforlar aracılığı ile incelenmesi
|
HARMAN GONCA,ŞEKER RENAN
|
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
16
|
Lamba parlaklığı konusunun öğretiminde analoji kullanımının etkisi
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
17
|
Lamba parlaklığı konusunda değişkenleri belirleme ve kontrol etmenin öğretiminde analoji kullanımının etkisi
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
18
|
Renk kodları ile direnç okumanın öğretiminde simülasyon kullanımının öğrenme üzerindeki etkisi ve öğrencilerin görüşleri
|
HARMAN GONCA,YENİKALAYCI NİSA
|
Trakya Eğitim Dergisi
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
19
|
Lamba parlaklığını etkileyen değişkenler ile değişkenleri belirlemenin öğretiminde analoji kullanımının etkisi
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2019
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
20
|
Öğretimde analoji kullanımının etkisi: Lamba parlaklığını nasıl değiştirebiliriz?
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
21
|
Ortaokul öğrencilerinin bilim insanı olmaya yönelik düşünceleri
|
HARMAN GONCA,ŞEKER RENAN
|
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
22
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının asit, baz ve tuz çözeltilerinin elektriksel iletkenliği ile ilgili hazırbulunuşlukları
|
HARMAN GONCA
|
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
23
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının nanoteknoloji kavramı hakkındaki farkındalıkları
|
HARMAN GONCA,ŞEKER RENAN
|
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
24
|
Fen bilgisi öğrencilerinin katılarda yoğunluk tayini ile ilgili hazırbulunuşlukları
|
HARMAN GONCA
|
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
ASOS index
Özgün Makale
|
|
|
25
|
The opinions of elementary science teacher candidates regarding the collection, separation and recycling of solid wastes
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
2018
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
26
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sürdürülebilirlik kavramı hakkındaki farkındalıkları: Benim okulum.
|
HARMAN GONCA
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
27
|
Mühendislik öğrencilerinin model kavramı ile ilgili görüşleri
|
ÇÖKELEZ AYTEKİN,HARMAN GONCA,DAL BURÇKİN
|
Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
Scientific Indexing Services, Türk Eğitim İndeksi
Özgün Makale
|
|
|
28
|
Teaching the variables affecting on the brightness of a light bulb in a simple electrical circuit using a Hydraulic System Model (HSM).
|
HARMAN GONCA
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
29
|
Analojilerin fen eğitimindeki yeri ve önemi
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
30
|
Ortaokul öğrencilerinin zihnindeki bilim insanı
|
HARMAN GONCA,ŞEKER RENAN
|
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
31
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının sosyo-bilimsel bir konu olan organ bağışına yönelik metaforik algıları
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
ASOS index, EBCOhost
Özgün Makale
|
|
|
32
|
Okul öncesi öğretmen adaylarının kimya, fizik ve biyoloji kavramlarına yönelik metaforik algıları.
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
33
|
Ortaokul öğrencilerinin güneş, dünya ve ay ile ilgili zihinsel modelleri
|
HARMAN GONCA
|
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
DRJI, Eurasian Scientific Journal Index, Index Copernicus
Özgün Makale
|
|
|
34
|
Tuzların hidrolizi konusunun öğretiminde argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (atbö) yaklaşımının etkisi
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
|
2017
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
35
|
Pre-Service science teachers’s views on laboratory applications in science education: The effect of a two-semester course
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN,DAL BURÇKİN,ALPER UMUT
|
Universal Journal of Educational Research
|
2016
|
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
|
|
36
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının geri dönüşüm kavramı hakkındaki farkındalıkları
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
37
|
The effect of the model-based teaching method on the teaching of the geometric structures of the BeCl2, BF3 and SO2 molecules
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Journal of Materials Education
|
2016
|
Uluslararası
Hakemli
SCI-Expanded
Özgün Makale
|
|
|
38
|
Ortaokul öğrencilerinin güneş ve ay tutulmaları ile ilgili zihinsel modelleri
|
HARMAN GONCA
|
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
ASOS INDEX, EBSCOhost
Özgün Makale
|
|
|
39
|
5. sınıf öğrencilerinin lamba parlaklığı ile ilgili hazırbulunuşlukları
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Turkish Studies
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
40
|
5. sınıf öğrencilerinin elektrik devreleri ile ilgili zihinsel modelleri
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Turkish Studies
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
41
|
Pnömatik Sistem Modeli ile basit elektrik devresinde lambanın hangi durumlarda ışık vereceğinin öğretilmesi
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
İlköğretim Online
|
2016
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
42
|
Tahmin gözlem açıklama TGA yöntemine dayalı bir laboratuvar etkinliği Hücre zarından madde geçişi
|
HARMAN GONCA
|
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education
|
2015
|
Ulusal
Hakemli
Turkish Education Index
Özgün Makale
|
|
|
43
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji dersinde model kullanımına yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi
|
HARMAN GONCA,ALAT KAZIM
|
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2015
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
44
|
Evaluation through the use of drawings of the knowledge of science teacher candidates in Turkey regarding the recycling of waste batteries
|
AKSAN ZEYNEP,HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
International Journal of Sustainable and Green Energy
|
2015
|
Uluslararası
Hakemli
DRJI, Chemical Abstracts
Özgün Makale
|
|
|
45
|
Teaching the effect of variables on the brightness of a light bulb in a simple electrical circuit using a pneumatic system model PSM
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
International Journal of Physical Sciences
|
2015
|
Uluslararası
Hakemli
DOAJ, Chemical Abstracts
Özgün Makale
|
|
|
46
|
Fen bilgisi öğrencilerinin asit ve bazlarla ilgili zihinsel modellerinin analizi
|
ÇELİKLER DİLEK,HARMAN GONCA
|
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
2015
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
47
|
The development of conceptual models for teachİng waste materİal recovery to mİddle school students
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Journal of Materials Education
|
2015
|
Uluslararası
Hakemli
SCI-Expanded
Özgün Makale
|
|
|
48
|
The effect of the SCAMPER technique in raising awareness regarding the collection and utilization of solid waste
|
ÇELİKLER DİLEK,HARMAN GONCA
|
Journal of Education and Practice
|
2015
|
Uluslararası
Hakemli
Journals Indexed in Eric
Özgün Makale
|
|
|
49
|
Mental models which influence the attitudes of science students towards recycling
|
HARMAN GONCA,AKSAN ZEYNEP,ÇELİKLER DİLEK
|
International Journal of Sustainable and Green Energy
|
2015
|
Uluslararası
Hakemli
DRJI, Chemical Abstracts
Özgün Makale
|
|
|
50
|
Turkish middle school students’ conceptions and modelling of chemical bonds
|
ÇÖKELEZ AYTEKİN,DAL BURÇKİN,HARMAN GONCA
|
Journal of Baltic Science Education
|
2014
|
Uluslararası
Hakemli
SSCI
Özgün Makale
|
|
|
51
|
Hücre zarından madde geçişi ile ilgili kavram yanılgılarının tahmin gözlem açıklama yöntemiyle belirlenmesi
|
HARMAN GONCA
|
Türk Fen Eğitimi Dergisi
|
2014
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|
52
|
Investigation of pre-service science teachers’s views and opinions on the use of experiments in science education
|
DAL BURÇKİN,HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Journal of Education and Human Development
|
2014
|
Uluslararası
Hakemli
EBSCO, DRJI, Scientific Index
Özgün Makale
|
|
|
53
|
Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji öğretiminde kullanılan laboratuvar araç gereçleri ile ilgili bilgilerinin incelenmesi
|
HARMAN GONCA
|
Journal of Education and Instructional Studies in the World
|
2012
|
Ulusal
Hakemli
EBSCO, INDEX COPERNICUS, DRJI, OAJI, Scientific Indexing Services
Özgün Makale
|
|
|
54
|
İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin mitoz bölünme konusundaki bilgilerinin çizim yöntemi ile incelenmesi
|
HARMAN GONCA
|
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
|
2012
|
Ulusal
Hakemli
OAJI, Scientific Indexing Services
Özgün Makale
|
|
|
55
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fiziksel ve kimyasal değişme hakkındaki bilgileri ve kavram yanılgıları
|
HARMAN GONCA
|
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
|
2012
|
Ulusal
Hakemli
OAJI, Scientific Indexing Services
Özgün Makale
|
|
|
56
|
Eğitimde hazır bulunuşluğun önemi üzerine bir derleme çalışması
|
HARMAN GONCA,ÇELİKLER DİLEK
|
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
|
2012
|
Ulusal
Hakemli
OAJI, Scientific Indexing Services
Özgün Makale
|
|
|
57
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının beyin temelli öğrenme ile ilgili bilgilerinin incelenmesi
|
HARMAN GONCA,ÇÖKELEZ AYTEKİN
|
Türk Fen Eğitimi Dergisi
|
2012
|
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|