1
|
Hayat Bilgisi Öğretiminde Ters-Yüz Sınıf ve Web Araçları Kullanımının, İşbirlikli Öğrenme Tutumuna, Dijital Teknoloji Tutumuna ve Öğrenme Stratejilerine Etkisi
|
TABARU ÖRNEK GİZEM,YILDIZ NİHAL
|
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
|
12.11.2024-15.11.2024
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
2
|
2018 ve 2024 İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırması
|
SARIALTIN SEDA,TABARU ÖRNEK GİZEM
|
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
|
17.10.2024-
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
3
|
2018 ve 2024 İlkokul Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılmalı Analizi
|
ÖZBAY AYŞE,TABARU ÖRNEK GİZEM
|
III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
|
17.10.2024-19.10.2024
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
4
|
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açışı İle Okul Öncesi Eğitim
|
YILDIZ NİHAL, TABARU ÖRNEK GİZEM
|
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
|
26.10.2023-
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
5
|
İlkokul Türkçe, Hayat Bilgisi Ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Teknolojik Uygunluk Açısından İncelenmesi Ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
|
TABARU ÖRNEK GİZEM, YAŞAR SAĞLIK ZEHRA
|
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
|
26.10.2023-
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
6
|
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açışı İle Okul Öncesi Eğitim
|
YILDIZ NİHAL,TABARU ÖRNEK GİZEM
|
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
|
26.10.2023-04.03.2024
|
Ulusal
Tam metin bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
7
|
4. Sınıf Öğrencilerinin Saat Okuma-Yazmada Başarı Düzeyleri ve Yapılan Hata Türlerinin Belirlenmesi
|
TABARU ÖRNEK GİZEM,IŞIK TERTEMİZ NEŞE
|
18. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
|
16.10.2019-20.10.2019
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
8
|
Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay KullanımınaYönelik Tutum Ölçeği GeliĢtirilmesi
|
TABARU ÖRNEK GİZEM,SÖNMEZ YASEMİN,KAN ADNAN
|
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
|
16.10.2019-20.10.2019
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
9
|
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Güncel Olay Kullanımına Yönelik Tutum ve Görüşleri
|
YEL SELMA,SÖNMEZ YASEMİN,TABARU ÖRNEK GİZEM
|
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019)
|
16.10.2019-20.10.2019
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
10
|
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerine Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan STEM Temelli Etkinliklerin Çeşitli Değişkenlere Etkisi
|
ÇAYCI BARIŞ,TABARU GİZEM
|
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
|
11.04.2018-14.04.2018
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
11
|
Sınıf Öğretmenlerinin 2017 Yılı Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
|
YILDIZ YILMAZ NİHAL,TABARU GİZEM
|
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
|
11.04.2018-14.04.2018
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
12
|
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarına Yer Temelli Eğitim ile İşlenen Coğrafya Dersinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
|
YILDIZ YILMAZ NİHAL,TABARU GİZEM
|
I. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
|
29.03.2018-31.03.2018
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
13
|
Çocuklar İçin Kendini Tanımlama Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
|
YILMAZ ELİF,YILDIZ YILMAZ NİHAL,TABARU GİZEM
|
I. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
|
29.03.2018-31.03.2018
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
14
|
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARININ YAPAY SİNİR AĞLARI İLE TAHMİNİ VE ALINACAK TEDBİRLER
|
ÇEVİK MUSTAFA,TABARU GİZEM
|
II. International Academic Research Congress 2017
|
18.10.2017-22.10.2017
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
15
|
İlkokul Öğrencilerinin Temel Beceri Düzeyleri İle Fen Bilimleri - Matematik Ders Başarı ve Tutumları Arasındaki İlişki.
|
ÇAYCI BARIŞ,KILIÇ REMZİ,TABARU GİZEM,CEYLAN NİLAY
|
nternatıonal Congress Of Eurasıan Socıal Scıences (
|
06.04.2017-08.04.2017
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
16
|
STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnançları, Bilimsel Araştırma ve Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
|
YILDIRIM BEKİR,ŞAHİN AYŞEGÜL,TABARU GİZEM
|
Internatıonal Congress Of Eurasıan Socıal Scıences
|
06.04.2017-08.04.2017
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
17
|
Fen Bilimleri 3 ve 4 Sınıf Programı İle Ders Kitaplarının Yer TemelliEğitim Açısından Değerlendirilmesi
|
TABARU GİZEM,YILDIZ YILMAZ NİHAL
|
15. Uluslararası Sınıf ÖğretmenliğiEğitimi Sempozyumu
|
-
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|
|
18
|
Yeni Kuşak Kütüphaneleri Z Kütüphaneleri
|
TABARU GİZEM,YILDIZ YILMAZ NİHAL
|
UNİKOP 2016 Bölgesel Kalkınma Sempozyumu
|
-
|
Uluslararası
Tam metin bildiri
Poster
|
|
|
19
|
Hayat Bilgisi Öğretim Programının ve Hayat Bilgisi KitaplarınınDüşünme Becerileri Açısından İncelenmesi
|
YILDIZ YILMAZ NİHAL,TABARU GİZEM
|
UNİKOP 2016 BölgeselKalkınma Sempozyumu
|
-
|
Uluslararası
Özet bildiri
Sözlü Sunum
|
|